torsdag, oktober 30, 2008

She´s leaving home

Nu jävlar åker jag tillsammans med Fab 5 på semester till Dalarna. Det kommer bli en stark helg, mycket känslor inblandat. Förmodligen fälls väl tårar redan i bilen upp när det ska tjafsas om vilken musik som ska spelas. Själv lägger jag mig nog inte i det där. Får inget gehör ändå. Respekten för de äldre har sedan länge gått förlorad bland dagens ungdomar. Jävla glin. Tar givetvis med mig mitt nyinköpta myggnät så att jag kan freda gruppen mot eventuella björnattacker. Myggnätet måste hjälpa, det är ju för fan impregnerat.
Kanske kommer en rapport på söndag. Kanske inte. Det beror på myggnätet.
Trevlig helg.

3 kommentarer:

nisse sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Wayne, vinka när du åker förbi Avesta

Anonym sa...

Du, storöra, hör av dej på nåt vis sen... så man vet att ni överlevde bilfärden och så. Man är ju lite orolig här uppe.