onsdag, oktober 15, 2008

Banana fishbones

Jag har köpt grillkorv och ett duschdraperi till mig själv i inflyttningspresent. Jag förstod imorse att det kan vara bra med ett duschdraperi. Det är skönt när man förstår saker. På draperiet är det fiskar och andra sjödjur som till exempel en hummer. Det kommer nog bli spännande att duscha i fortsättningen. Som att bada i havet när man står och blir blöt med alla fiskar runt omkring. Men man måste akta sig så att man inte får schampo i ögonen för det gör ont. Och när det gör ont så blir man rädd och måste lägga sig i fosterställning på duschgolvet och låta kallt vatten piska ens kropp för återuppnå någon slags balans igen.

Gillar för övrigt min nya matvarubutik, speciellt den heta kassörskan som är dryga 40 år. Läste för längesedan i en sexspalt om en kvinna som hade svårt att slappna av under sex, hon tänkte på räkningar och annat tråk som kvinnor oftast tänker på. Hon fick då rådet av sexologen att försöka tänka på att det var en mörk främling som besteg henne istället för hennes man. Det skulle hjälpa tydligen. Så jag drar slutsatsen att kvinnor gillar mörka främlingar. Därför ska jag ta på mig en mörk rock och vänta utanför butiken efter stängning och överraska henne utav bara fan när hon ska hem. Det kommer hon garanterat gå igång på.

Nu ska jag utforska elementen. Där är som att helvetets eldar brinner i dem. Sedan duschar jag och tittar på draperiet. Ska döpa varenda fiskjävel. Kanske finns det en sjöjungfru att tänka orena tankar om. En sjöjungfru vore fan något nu när jag tänker efter. Jag ska henne i en sele så att hon inte simmar bort i så fall.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är så sjukt underhållande.