fredag, oktober 17, 2008

And no more shall we part

Jag inser nu att det var fel att avsluta relationen med henne. Men man saknar ju inte kärringen förrän hon lämnat stallet som de där kloka människorna säger. Jag såg henne tidigare idag. Det knäckte mig en aning. Hon har tydligen blivit sambo. Med en riktig jävla mes. Nu lever vi ju visserligen i ett fritt land och hon får väl göra precis som hon vill. Men det är ju så jävla onödigt av henne att kasta bort sitt liv på den där sopan. Tillsammans skulle vi ju kunna få det så bra. Men jag ska inte ge upp, det ska bli jag och tjejen i Teliareklamen igen. Eller så siktar jag in mig på hennes fars nya erövring. Hon är ganska het.
Nu ska jag dricka öl och åka i norra Europas segaste jävla hiss. Och akta mig för en granne. Hon verkar dum i huvet. Så fan att hon får låna socker om det skulle bli aktuellt. Fast jag har inget socker. Det kanske är bäst att knacka på och förklara det. I förebyggande syfte så att hon inte får för sig något. Jag äger ingenting som hon tänkas vilja låna. Det ska hon ha jävligt klart för sig. Det blev mycket "för sig" märker jag. Jaja. Jag går nu. Ha en häftig fredag.

Inga kommentarer: