söndag, oktober 05, 2008

Fashion pack

Modebloggandet fortsätter, här med en jävla repris.

Äntligen helg! Idag har jag gjort ett jättekap! Har köpt ett par smutsiga trosor från Filippa K för endast 499kr. Känns väldigt bra att fynda i februarimörkret! Till mina smutsiga trosor funderar jag på att använda en oxblodröd blus från Gucci. Finns hos Gunilla Pontén för dryga tusenlappen. Fräscht! Eller en mörk topp med strass runt halsen från Versace. Som skön accessoar använder jag i alla fall en snygg väska från Armani´s vårkollektion. Finns på NK för 4499kr. För att behålla lystern i min hy använder jag en underbar foundation. Givetvis från Molton Brown. Hoppas ni får en underbar helg och att ni blir lyckliga av lite nya tips och kläder!


3 kommentarer:

Anonym sa...

Eeeeeeeeeeeeuh! Snusktrosor!

Anonym sa...

ohh sweet. det gjorde min söndags kväll...

Anonym sa...

näe fy fan. inte för inte stringisar kallas bajssnören...