lördag, oktober 24, 2009

When I think about you (I touch myself)

Ja, så är det. Så gör jag. Men inte på något sätt som resulterar i håriga handflator. Utan mer ett stillsamt och förvirrat kliande i bakhuvudet.

Nu ska jag göra viktiga saker, som att laga middag och skapa världsfred. Och vänta på att smällen kommer. Jag vet inte vad som ska smälla, det kan vara tv:n eller kylskåpet eller datorn eller en kökslucka. Men det stressar mig lite att det kanske kan smälla närsomhelst.

Ha en häftig lördagskväll, och ta hand om er.  Eller ja, ni får väl ta vad ni vill. Det är knappast något jag varken vill eller kan påverka.

Hej då. 

3 kommentarer:

Alice Mae sa...

Ha en fin lärdagkväll du med, och snälla, ta hand om mitt skolarbete är du snäll. Du verkar ha så bra arbetsdisciplin. Själv läser jag hellre bloggar än skriver. :P

Alice Mae sa...

lärdag och skolarbete, jag menade så klart LÖRDAG. Jävla skola.

Wayne sa...

Du har nog missuppfattat det här med arbetsdisciplinen, men det var fint av dig att tro så.