tisdag, oktober 06, 2009

Material girl

Det står en ny tv på en ny möbel, och bredvid står ännu en ny möbel. Och det kunde ju vara början på något nytt materialistiskt tjafs.

Men jordgloben har slocknat igen, det är nåt fel på knapptryckarfunktionen och utanför fönstret gråter Gud ner en syndaflod som kan dränka den bästa.

Kom nu, vi går till sängs. En arm under din nacke och en mellan dina bröst och puss och godnatt.

Kom nu.

Kanske har fittan där uppe i himlen tjurat färdigt snart, om inte så har jag numera en jävligt snabb text-tv. Så kom nu. 

7 kommentarer:

Hannah sa...

jag är en smula, albeit på avstånd -kär i dig.

bara så att du vet.

Anonym sa...

Jag kommer , jag kommer! Fast nu är jag ju ifrån Degerfors, så det kanske inte är så intressant?

Anonym sa...

Adress tack. Jag kommer på stört.

Tuss sa...

meh. jag med då. hur stor säng har du?

Anonym sa...

Jag sa ju att du kan skriva dig in i hjärtat på folk...där ser du!

Men fitta är det fulaste av alla fula ord, kan du inte ta något av de andra vid behov? ;))

Kram, Helena.

wettexvärlden sa...

Vad gnäller du för?! Det står ju fruntimmer i kö här!

Wayne sa...

Hannah: Det är fint att någon är det, jag kan vara en smula kär i dig också om du vill.

Anonym: Om du är väldigt, väldigt, väldigt tyst så är det nog inga problem.

Anonym: Femte våningen.

Tuss: Jag tror att den är 120, eller nåt. Du får plats.

Helena: Jag ska lyssna på dig i fortsättningen, helt klart. Men angående fitta så återkommer det nog nog. Ett bra ord som säger väldigt mycket, men samtidigt ingenting.

Wettex: Jag har väl inte gnällt på flera dagar.