lördag, augusti 15, 2009

Untitled

Jag slogs aldrig med gubben. Däremot sa glömde jag bort att jag sov pa bottenplan i en vaningssäng. Reste mig fort pa bakfyllan och fick mig en jävla kyss över kinden. Det gör ont som fan.

Annars kryssar jag mest runt bland kanylpundare, skogshuggarflator, turkar, transor, turister och vanliga tyskar och mar bra.

Det finns en skönhet över den här staden. Inte sa uppenbar som i till exempel Prag eller va fan som helst, men det finns nagot vackert med allt det slitna och betongen och ungdomsmalade väggar.

Men nästa resa far bli till Istanbul, jag blir triggad av alla dessa turkiska skönheter som glider runt. Nu ska jag äta middag och vila. Sen blir det konsert.

Jag underhaller mig själv för övrigt bra, och da syftar jag inte pa onani. Jag tycker att jag är ganska rolig bara, har jag insett.

Enda minuset, förutom den tappade mobiljäveln, är värmen och getingarna.

Hej da.

2 kommentarer:

Lennart Pettersson sa...

Då är åtminstone jag trygg. Det kunde ju hänt dig nåt, din jävel!

Anonym sa...

Du är jävligt rolig!!, åtminstone i skrift...