måndag, augusti 31, 2009

In the cold, cold night

Jaha, då var man hemma efter en lång dag på vuxendagiset. Det är kallt som fan. Jag skulle visserligen kunna stänga fönstret, men det klär mig bättre att gå runt och gnälla och svära över kylan istället. Äter kalla köttbullar som jag dippar i tacosås till middag. Living the dream.

Nu ska jag öppna det där fittdokumentet återigen och vara lika produktiv som en stympad grävling, jag skulle vara så tacksam om jag bara kunde få till en enda vettig mening innan terminjäveln är slut.  

Hej jävla då. 

3 kommentarer:

Anonym sa...

http://www.youtube.com/watch?v=k_AYOwFY3dQ

Wayne sa...

fantastisk låt.

Milla sa...

You make me feel a little older
Like a full grown women might.
But when you gonna grow colder
Come to me again in the cold cold night