måndag, augusti 24, 2009

How could hell be any worse?

Imorgon börjar vuxendagiset igen. Jag är oerhört omotiverad. Det känns inte speciellt kul någonstans. Det ska skrivas en c-uppsats till exempel.
Om vad?
Inte en jävla aning.
Men jag vill i alla fall, oavsett ämnesval, på något sätt få Siw Malmkvist att framstå som en dålig människa. Det är dags att sanningen kommer fram.

Läste genom kursplanen för något annat förut. Det verkade intressant när jag sökte, nu verkar det bara trist. Man ska bland annat starta en blogg. Det vägrar jag göra, det är fan bara kärringar och annat löst pack som bloggar. Djävulens påfund i absurdum. Jävla idioti.

Nej, nu ska jag lägga mig i duschen några timmar och göra en analys av tillvaron. Sen ska jag dricka öl, det är det enda man behöver göra som student, förutom att gnälla på allt och alla. Studenter är fan helt jävla dumma i huvet.

Med vänliga hälsningar
Trött surfitta

Inga kommentarer: