måndag, augusti 03, 2009

Closing time

Linda Skugge står inte på min favoritlista, bruket av ord som ”pubbeunge” är en av anledningarna. Hon vek dock ut sig en gång vill jag minnas. Och det har väl varenda jävel gjort i och för sig, men den gången var det utan smink och retuschering, det var hår och det var blek hud och det var lite överskottsfett och hemorrojder och åderbrocksben som man lätt kunde missta för finska flaggan om man låg där och gned.

Som jag minns det i alla fall, knappast något jag klippt ut och sparat.

Nu går jag i Lindas spår och väljer att vika ut mig. Jag börjar med en konstnärlig bild på min högra vad med ett tillhörande bett från något litet jävla djur med nio huggtänder och känselspröt. Tanken är att i slutändan samla alla bilder och göra en mycket erotiskt laddad och vacker fotobok. Sedan kan jag bara ligga på soffan och titta på när pengarna rasar in och de svenska hushållen slits isär av svartsjuka och misstro.


Okej, jag ljög utav bara helvete. Det kommer knappast bli någon fotobok, jag är klok nog att inse mina begränsningar. Den där bilden slängde jag mest in på grund av att det saknas inspiration till annat. Och med brist på inspiration i kombination med tristess och livsleda så tar jag semester ett par dagar från den här jävla bloggen.

Under handelning av Agneta Sjödin så ska jag påbörja en inre resa för att hitta mig själv istället för att ljuga på internet. Kanske leder hon in mig på en sina beryktade pilgrimsfärder.

Och så ska jag ha avancerad tantrasex med Sophie Zelmani förstås. Det vet hon inte om, vackra Sophie, och lär bli väldigt förvånad när trosorna försvinner av bara farten lite sådär paranormalt.

Jaja, på återseende när resan är slut. Hej då.

6 kommentarer:

Svett-Leif sa...

may the force be with you...

MonasUniversum sa...

Tell me: vad exakt ligger på ditt nattduksbord?

Wayne sa...

Svettis: jaja, inga problem

Mona: 2 st lypsyl, om den ena rymmer under natten
en klockradio
J.M Coetzee - Den långsamme
Haruki Murakami - Fågeln som vrider upp världen
Anna Gavalda - Jag skulle vilja att någon väntade på mig någonstans
Topp 10 Berlin
Carolyn Cassady - Off the road

Så, är du nöjd nu? Om du försöker att använda något av det här emot mig, så kan jag lätt ta reda på vart du bor. Bara så att du vet.

wettexvarlden sa...

Du behöver en gummidocka. Nu.

Kolla med Mona, hennes man säljer säkert sin...

För att vara på den säkra sidan skickar jag en puss.

Tantpusss.

Wayne sa...

Wettex: Jag behöver knappast en fuldocka. Men tack för tanken. Och tack för pussen, en tantpuss duger gott det med.

Elisa sa...

Gosh! Jag har just upptäckt, för mig, den första felstavningen (eller? ska det vara så?) på denna blogg någonsin... happy, happy me (nej, jag har inte läst hela arkivet men tillräckligt mycket och förlåt för den senkomna kommentaren, jag har varit bortrest och uppdaterar mig i detta nu). Oj, vad mycket parenteser det blev...
Anyhow... hurray! Du kanske finns på riktigt!