lördag, augusti 29, 2009

Fuck you bitch

Har inventerat på Samhall idag. Det var ungefär lika spännande som vanligt. Att räkna saker är inte min grej, så jag går mest runt och höftar hela tiden. Jag är mycket duktig på att bedöma antal eller vikt genom en snabb blick. Hamnade sedan i en diskussion om något obetydligt.
– Du Wayne, du är bara rädd för mig för att jag är kvinna!
– Förlåt, men va sa du nu?
– Jo, du känner dig skrämd för att jag är en stark kvinna, och det kan du inte ta.

Jag blev väldigt paff, det var längesedan jag hörde något så jävla dumt och en sämre analys av mig som person har jag nog inte hört och visste inte riktigt vad jag skulle svara.

– Ööh, alltså ditt kön har inget med saken att göra, det är bara så att du kommer med värdelösa argument och är dum i huvet i största allmänhet.

Att olika åsikter ska förvandlas till en genusdiskussion utan anledning irriterar mig. Och jävla vadå stark kvinna? Om hon är så stark som kvinna så finns det väl ingen anledning att påpeka det? Dumheter. Anna, ikväll kör jag den här låten på repeat och tänker på dig.

Nej, här ska inget köras på repeat för jag träffa Zombie och dricka öl och gå på spelning och prata om viktiga saker inför framtiden.

För övrigt så vet man att det kommer bli en bra kväll när det dricks öl i duschen och övervägs i nån minut om det är på sin plats att tända en cigg eller inte under det rinnande vattnet.

Eat my fuck!

 

4 kommentarer:

Lennart Pettersson sa...

Fast jag har haft en mysig natt med en kvinna i en bastu. Vi pratade mest skit och drog upp en massa gamla oförrätter. Men det var trevligt tills solen fick oss att kila iväg till och fixa frukost.

J sa...

Fast Lennart. Det där går under kategorin "rub it in your face" och det är inte okej på det här forumet.

Wayne sa...

Lennart: Jaha. Okej. Hur mycket kostade det?

J: Precis. Här är vi solidariska.

Anna Nio sa...

Det är bara brudar med dålig självkänsla men som tittat för mycket på Oprah som säger såna där fjantiga floskler. Och givetvis stämmer de inte in på just de som säger skiten heller. Snarare tvärtom.