tisdag, augusti 18, 2009

Fuck it

Jag orkar inte skriva något, och så finns det väldigt många gymnastiksidor som uppdaterats när jag varit i utlandet. Så det får bli lite bilder istället. Sånt är jävligt överskattat har jag kommit fram till, men ändå. Många människor ska vara märkvärdiga när de fotograferar, det ska tänkas på vinklar och annat skit och tas 27 bilder på samma motiv. Varför göra det så jävla svårt för sig? Sikta bara med kameran i ungefärlig riktning där motivet kan tänkas finnas och skjut av. Stoppa sen kamerajäveln i fickan och tänk på något roligare. Inga problem alls. 





Görlitzer Bahnhof, alldeles för tidigt på morgonen.


Man får vara glad åt det lilla ibland. Och nej, den ligger inte i min lägenhet nu. 

Återigen, man får vara glad åt det lilla. 


Jag tycker det är jävligt bra när någon säger ifrån. 


Alltså va fan... jag rycktes med av bara farten.

Hand. 

Säng

En båt och en jävligt kåt tjej. Att tjejen är jävligt kåt är jag egentligen väldigt osäker på.


Notera att sopan dricker Corona. Förmodligen göteborgare. Man kan inte bara bli glad över småsaker, utan också irriterad.
 
Kommer förmodligen inte på en stadsbuss i Sverige. Och det är bra, förbannat skabbigt. Och ja, dubbelmoral är den moral jag har. 



Så där ja. Jag kommer nog aldrig i helvete få jobba med att skriva bildtexter ser jag nu, sämre än Klick för fan. Men fuck it. Nu har jag viktigt surfande att göra. Hej då. 


7 kommentarer:

... sa...

Om det nu är Becks i glaset måste jag gilla det väldigt mycket!!!

MonasUniversum sa...

Älskling. Jag kan pigga upp dig. Gå in till mig och läs inlägget om kotlettmannen. Från i söndags. Helt i din stil. Trust me.

Wayne sa...

Klacken: Det antar jag att det är. Varför måste du gilla det så mycket?

Mona: Nu har jag läst. Det var underhållande och otrevligt. En fråga bara: - Drar du några jävla paralleller mellan mig och honom?Att det är jag om 20 år när jag är i din ålder?

Nu blev det två frågor.

MonasUniversum sa...

Haha, nej det gör jag inte. Dock ploppade du upp i huvudet när jag satt och skrev det där. Och eftersom du är så mycket yyyyyngre än jag, så kan väl du försöka klura ut varför du gjorde det!!

Bogey sa...

Trevliga bilder, även om du inte skulle vinna något fotografipris.

Påhoppet på göteborgare kan inte få stå obesvarat. Med mina erfarenheter från bl a ölstugan Japan i Haga, vet jag att göteborgaren har mycket väl utvecklade smaklökar. De skulle aldrig dricka mexikanskt pink.

sara sa...

är det inte i gbg det finns en renodlad vitlökskrog? där de har vitlök i ALLT, från ölen till glassen. so much for välutvecklade smaklökar.

Wayne sa...

Mona: Varför jag ploppade upp i ditt huvud, eller vad? Det vet jag inte, för att du älskar mig?

Bogey: Jag har inget emot göteborgare, så länge de inte pratar.

Sara: Det vet jag inte, men du kanske tänker på Bröderna Olsson i hufvudstaden?