onsdag, augusti 05, 2009

Intro (short version)

Jag avbröt den inre resan med Agneta Sjödin, det var mest blod och slagg och njurar och andra tråkigheter som jag inte förstår mig på. Jävla Agneta.

Tantrasexet med Sophie Zelmani gick väl sådär det också. Jag själv är väl relativt nöjd men jag har svårt att tro att Sophie riktigt var med i matchen och hon ligger väl knappast och applåderar med fittan just nu över det hela.

Annars har det inte hänt speciellt mycket. Jag köpte en ny vitlökspress idag. Och ja.. det är ungefär allt.

Yvette, min bästa kompis på internet har åkt till Norrland. Det gör att jag inte har någon att säga god natt till så där virtuellt. Det sker inte varje kväll, men det är fint när det händer. Sov gott skriver jag. Sov gott skriver hon. Och sen sover jag.


För övrigt tycker jag att det borde byggas en mur norr om Dalälven så att Norrland isoleras, så att de jävla fittorna kan sitta där uppe och jojka och prata med mygg och yra om hur hjortron är guld och gå lös på en jävla fjällbjörk efter en sjuttis eller två
 och sedan ge kärringen en omgång för att hon sagt att björkjäveln var fin. Så är det där uppe i norr, och nu generaliserar jag inte. Inget gott har någonsin kommit från det området förutom ena halvan av mig själv.

Nu ska jag hänga och vika tvätt och sedan fila fötterna. Förmodligen diska också. It's a man's world. 

6 kommentarer:

Anonym sa...

Tidigare idag när jag stekte i solen på en terrass på Öfvre så spelade jag Internationalen högt och fint. Hur stolt blev du inte nu?
//P

Anonym sa...

Det är bäst att vårda sina fötter väl, dom ska hänga med en lång tid :).

Du får leta upp en stand in för Yvette. Det finns säkert fler som kan tänka sig att önska dig god natt eller sända dig en godnatt kram.

Kram och sov så gott

Yvette sa...

Här ersätts ingen ska ni veta!

Interwebsen lever.

Anonym sa...

Tänkte bara att han kanske behövde någon när du inte fanns till hands :)

Yvette sa...

Det var väldigt fint såklart men oresonlig svartsjuka ingår i hela det här stalkingkonceptet jag håller på att arbeta fram.

MonasUniversum sa...

Du ska gå in till mig nu och hjälpa mig. Nu, nu, nu. Jag vill ha fler följare. Nu. NU.

Tack.