onsdag, augusti 26, 2009

Out of space

Jaha, då ska den där Fuglesang åka upp i rymden igen med stora förvirrade ögon. Han var väl där förra året, och det tycker jag på något sätt att han borde vara nöjd med. Och jag förstår inte varför han vill dit, det är ju kallt och mörkt och det finns väl inte så mycket att titta på förutom rymdstenar och nån stjärna eller två och Ted Gärdestad som försöker köpa en egen måne. Det var nog begäret efter rymdsaker som i slutändan knäckte Ted, tänk på det Christer.

Och dessutom så blir säkert en massa ungdomar intresserade av rymden och börjar leka science fiction och dataspel och det är ju en inkörsport till tyngre droger och döden. Jag värnar om ungdomen helt enkelt.

Okej, det där värnandet ljög jag om, 90 % av alla under 25 borde ha en stadig örfil.

Nej, om jag skulle ta och björna nu kanske och sen duscha för att efter det dansa cancan genom dagen, för jag ska ju ta nya tag idag.

Hej då.

1 kommentar:

Christian sa...

90%? Hear hear!