söndag, december 27, 2009

People are strange

Senaste sökningarna på den där kända sidan som lett till den här gudsförgätna bloggen:

- honungsodlare stockholm

- wayne nilsson

- veronica maggios fitta

- tvångsmässigt onanerande

- knulla grannen

Då kan vi alltså dra slutsatsen att 60 procent av internetanvändarna i hela världen letar vuxensaker, 20 procent letar odlare som framställer överskattad produkt och resterande borde skaffa en hobby. Den där knulla grannen är förresten ständigt återkommande, det verkar vara populärt i stugorna. 

Nu ska jag ha ont i magen över uppsatsen fram till kl.20. Då ska jag titta på ishockey. Sen ska jag ha ont i magen igen. Sen ska jag försöka sova. Sen ska jag vakna med ångest och ha världsalltets tyngd som ett ok över mina axlar och lite magont igen. Repetera händelseförlopp.

Tjingeling! 

3 kommentarer:

Tuss sa...

Jag undrar vad fan mänskan som googlar "knulla grannen" väntar sig att finna? En villig granne? Instruktioner? (Dig?)

Wayne sa...

Tuss: Jag hoppas inte att min granne letar efter mig, hon verkar dum i huvet.

Sockiss sa...

haha, knulla grannen. ja... vems granne då? tror min granne behöver få sig ett ligg iaf, så hon slutar vara en sån jävla kärring. hoppas nån hittar henne.