måndag, december 07, 2009

Judy and the dream of horses

Har inte tid med det här idag. Måste skriva något annat som känns inte känns speciellt motiverande. Inte alls faktiskt. Dessutom håller jag på och motar ut trojanska hästar ur lägenheten. De kommer från datorn. Funderar på nödslakt, men jag har svårt för blod så det blir nog till att bygga ett stall på trottoaren nere på gatan. Där ska de matas med hö och pellets och talgbollar eller vad de nu äter och bli ryktade. Att man skulle gå och bli stalledräng så här på 2000-talet kom lite oväntat.

Men stjärngosse blir jag fan inte, där går gränsen.

Visar era barn tendenser på att vilja vara stjärngossar till helgen så låt då Sumo slå på stora varningsgonggongen och skicka sen ungarna till nåt labb för undersökning. Alla borde vara lucia och få svimma och sen är det inte mer med det.

Jaja, sen ska jag prova min nya tandkräm och ge Karius och Baktus en jävla omgång och sen gå till sängs och lyssna på P1.

Där har ni min kväll. Hej då.   

3 kommentarer:

Sockiss sa...

shiit vilken helkväll! låter nästan lika go som att plugga skiten ur sig inför tre tentor denna vecka.... fy fan för studier alltså.

Wayne sa...

dålig schemaläggning eller har du klantat till det?

Sockiss sa...

dålig schemaläggning.punkt.