torsdag, december 17, 2009

Head like a hole

Det har varit en mycket lång och vaginal dag. Och nu är jag trött och huvudet är tomt. Det största framsteget idag bestod av att jag fick 4 rätt av 8 möjliga i ett kvällstidningstest i slidkunskap. Det tycker jag är ett väl godkänt resultat med tanke på att det är ett mytiskt område som kanske inte ens finns på riktigt. På en fråga om vad mellangården är blev jag dock lite konfunderad eftersom det inte fanns något svarsalternativ som ungefär löd – En av tre gårdar i Bullerbyn. Men jag tror jag fixade den ändå.

Just ju sitter jag insvept i en filt och ser ut som en liten beduin som är förkyld. Jag tror att förkylningen har att jag göra med att jag inte röker längre. Ickerökare har fan inget immunförsvar. Fan va kallt det är.

Och det jag egentligen ville säga var att jag inte har något att säga och att jag ska öppna ett annat dokument och ljuga ihop innehållet där innan deadline.

Så hej då.

Ps – Det har antytts att jag skulle vara en fegis.  Och att det krävs mod för att besöka västerhavet, vilket jag antar ska utläsas västkusten.
Det ligger nycklar på bordet, och varje morgon går jag under en byggställning som kan ses som en stege. Så feg är jag inte. Och för att åka till havet på den västra sidan krävs knappast något mod, bara en jävla massa brist på förstånd. Och det har jag. 

3 kommentarer:

Sockiss sa...

"I'd rather die, than give you control..."

Wayne sa...

Du kan du.

Bogey sa...

Med dina klena luftrör och västkustens råa fuktiga klimat så kanske du skall vänta till fram åt sommaren med nästa besök.