tisdag, december 01, 2009

One day I will kill you

Amor, du är ju för fan helt dum i hela jävla huvudet!

Lär dig sikta med de där pilarna och skjut ordentligt eller skjut inte alls. När du bara flyger omkring och skadeskjuter lite så där på måfå så visar du ju uppenbarligen att du inte kan hantera pilbågen eller armborstet eller vad det nu är för förlegat vapen du har en fetisch för. Jävla sopa.

Eftersom du är så omdömeslös så kanske det är dags att lägga ner verksamheten. Avveckla och börja med boule istället. Eller nej för fan, du ska inte syssla med boule heller för då kastar du säkert kloten helt åt helvete och någon stackare stryker med. Jag ska döda dig istället och göra världen en tjänst. Och om jag inte dödar dig så kommer jag misshandla dig svårt för så har du behandlat mig. Öga för öga och tand för tand du vet, som Jesus och grabbarna sa.

Ha en trevlig tisdag din jävla fitta.

Ps - Du borde dessutom träna bort det där babyhullet du dras med. Ser bedrövligt ut.

15 kommentarer:

Joakim sa...

Jag tror dessutom karljäveln är en tvättäkta bastard med osmakligt tycke för sin mor. Bara det talar för hur opassande han är i rollen att para ihop andra.

Ewi sa...

Det börjar låta som obesvarad kärlek... Well well, the ups and downs in life. Trösta dig med att det är bara mediakåta dokusåpe-wannabees och annat patrask som klistrar på den där apfula Ullareds killen.

Lennart Pettersson sa...

Amor? Finns han fortfarande? Fick för mig att han var pensionerad och använde återstoden av sitt liv till att pilla räkor.

Eva-Lotta sa...

Egentligen är väl din blogg en enorm kontaktanons ..om du vill..Lägg upp en bild ...du kommer att bli mailbombad..jag svär:)

Maja sa...

Stor kram! Hoppas allt känns bättre snart.

Men som sagt, en stor kontaktannons. Hör av dig om du vill gå på dejt.

Eastwater sa...

Du förtjänar guld och gröna skogar, det märker man ganska fort. Jag hoppas det dyker upp snart!

Känner du björnkramen du får?

wettexvärlden sa...

Men kära, kära nån! Här är man av banan några dagar och så sitter du här så olycklig utan att jag vet om det. Ajajajaj.
Men nu är jag här. Klapp och kram och lyssna lite på G Bornemark. Du vet; sudda, sudda...
Puss!

B sa...

Kärlek dyker inte upp EN gång..den fortsätter att dyka upp ..i olika skepnader tills den som passar dyker upp . Kram på dig...du skriver bra

Sockiss sa...

varför fick jag ett behov av att klappa på dig för? och amor är heroinmissbrukare, därav de missriktade pilarna i tid och otid. ta in honom på rehab, och han kommer se lite klarare. förhoppningsvis.

Ellinore sa...

Jag är inte heller den som skulle tacka nej till en dejt. Hör av dig så bjuder jag på kaffe eller lite sprit.

jasmine sa...

Som det redan sagts, lägg upp en helkroppsbild på dig själv. Det är det enda rätta. Jag tror jag sett ditt finger och dina smalben. Jag menar, det har ju börjat bra.

Wayne sa...

Joakim: Jag tror att du har alldeles jävla rätt i din tanke.

Ewi: Jag tröstar mig med det.

Lennart: Den där jäveln är så ihärdig så att jobbar efter pension och får skatta som fan för det.

Eva-Lotta: Svär på du:) Men så långt ska vi nog inte gå.

Maja: Tack du, jag hör av mig kanske.

Eastwater: Jag blir alltid lika förvånad över att du lever. Och ja, jag kände kramen.

Wettex: Du är snäll du, men inte fan kommer Gullan Bornemark hjälpa!

Lotta: Det gör den säkert, men ändå. Och tack ska du ha.

E: Amor är antagligen den värsta sortens pundare man kan hitta.

Ellinore: Sprit i kombo med kaffe, så hör jag av mig.

Jasmine: En helkropp kostar väldigt mycket pengar. Men det är ju fint att du är positivt inställd.

Eastwater sa...

Jag har smugit omkring här och verkat lite i det dolda, vill ju inte ta upp allför mycket serverutrymme från den mer nytillkomna beundrarskaran.

S sa...

Jag kunde inte ha sagt det bättre själv. Förresten är han nog kroniskt dyngpackad eller har nåt fel i balansnerven i örat, med tanke på hur bra han sköter sitt jobb.

Anonym sa...

Ja, troligen sa det ar