fredag, december 11, 2009

It's a dirty world

Det känns hedrande att Apa inte bara går runt i Melbourne och brottas med kängurus och dricker Victoria Bitter och skriker mate till varenda jävel hon ser, nej hon tar sig tid att skicka julkort också. 

Att hon även framför meddelandet med emfas är fint. Hon är 28 på papperet och 7 år i området där det på andra bor en hjärna. Men det är också fint. På sitt sätt.

I övrigt har jag absolut ingenting att säga, förutom att min vecka slutar imorgon och en ny börjar på söndag. Det där med helg är onödigt tycker jag, det kan andra få syssla med.

Men jag passar på att kasta lite pärlor åt svin genom en spellista. Det är en väldigt bra lista, särskilt de tre första låtarna, men det spelar egentligen ingen som helst roll. Det är inte så mycket som spelar roll, om man tänker efter ordentligt.

Hej jävla då. Eat my fuck! 

3 kommentarer:

wettexvärlden sa...

Jag är ju en sån där gammal get som håller helg. Ska försöka tänka på dig när du inte helgar, känn efter imorgon (inte före tio dock).
Puss lille gubben!

Sockiss sa...

jag tror inte på att det finns nåt som heter jul i länder där det aldrig snöar.

Eastwater sa...

Vänner som i dagens it-samhälle skickar ett riktigt julkort, ett sådant med poststämpel och allt, ska man hålla hårt i. Får man dessutom ett som kommer ända från andra sidan jordklotet, ja då jisses är man lyckligt lottad!

Hoppas du har smällt upp det på kylskåpsdörren med en fräck tomtemagnet.

Jag såg för övrigt "Ett päron till farsa firar jul" igår. Den var banne mig lika bra som de första 37 tittningarna.