måndag, juli 13, 2009

Smells like... shit

Människor som tuggar med öppen mun äcklar mig. Och ska det smaskas på det så kan jag fan gå i taket. Tuggummituggarna som gör det med öppen mun är nog dock fan det värsta. Det är nog svårt att göra sämre intryck än att tugga det där gummit och samtidigt blotta gomseglet. Jag träffade på en sådan idag, och såg en igår. Det gjorde inte saken bättre att den lilla kvinnan som dessutom var hänsynslöst ful först visslade på mig för att få uppmärksamhet som om jag vore en jävla hund och sedan skrek på mig som om jag vore en olydig hund eftersom jag ignorerade visslingen och där stod hon och tuggade som ett avdankat och vanvårdat sto . – MEN JA JÄVLA TANTLUDER, VA FAN SKA DU HA HJÄLP MED??? – Jaha, du letar efter mjöl, vrid lite på den där torra jävla ödlenacken du har så ska du finna det du söker.  
Tre enkla punkter för att få en bra start på affärsrelationen:
- Tugga med stängd mun om det ska tuggas på något.
– Vissla inte på mig.
– Skrik inte åt mig.

Människor som luktar svett äcklar mig också. Visst, alla kan ha en dålig dag och det även hända den bästa som mig, men då känner jag av det om jag verkligen trycker näsjäveln i armhålan och det drabbar ingen som inte vill stoppa sin näsa i min håla. Men de här jävla människorna som kan sitta stilla i ett hörn och ändå förorena ett helt jävla hangarfartyg förstår jag mig inte på. Och de gör det dessutom varje förbannade dag, inte ens julafton är helig. Det konstiga är att de ser fullt normala ut och verkar i övrigt sköta sin hygien. De är lömska de där svettisarna. Tvi fan.

Nu ska jag hem till min syster som ligger och vräker sig på Balkan. Jag ska vattna blommor. Och ge hennes hamster mat.

Min syster är snart 26 år gammal.

Min syster är fullt normal till både utseende och sinne.

Det är det som gör det hela lite obehagligt.

Hade hon spenderat 40 timmar i veckan på ett dagscenter eller skulle börja sjätte klass till hösten igen för… hm… ja… alltså matematik är ju för människor med glasögon och kärringar så jag tänker inte räkna ut det där men det skulle bli en väldans massa gånger i alla fall och då hade jag inte reagerat.

Men nu… va fan liksom. En hamster är ju dessutom ett helt meningslöst djur. Sitter bara i sitt lilla plasthus och tuggar på maggots eller vad de nu äter och för ett jävla liv om nätterna. Och det går ju inte att plocka ut fanskapet heller för då smiter den in under golvlisten och vägrar komma ut och gnager sönder nån vattenledning eller förökar sig genom en jungfrufödsel och det blir en hel jävla hamsterkennel där inne i väggen.

Jag ska nog göra både systern och hamstern en tjänst och sy en liten fingerborg av den lilla krabaten. Jo så får det bli, då har jag en födelsedagspresent klar åt henne också.

Varma kramar från världens bästa storebror!

Hej då.  

 

2 kommentarer:

wettexvarlden sa...

Ännu värre hade varit en hamster med armsvett.
Tvi säger jag bara.

Wayne sa...

Ja, det hade varit märkligt.