torsdag, juli 30, 2009

It will come

Först blev jag skälld på. Angående vädret (jag är för övrigt förbannat trött på allt jävla tjat om vädret). Det tyckte jag var lite onödigt, att skälla på mig, för det är liksom inte så mycket jag kan göra åt saken. Idiotkund. Skyll på U2 och den där jävla Båno istället.

Sedan blev jag gnälld på. Jag försökte verka intresserad av vad kvinnan hade att gnälla över och nickade och hummade lite då och då men lyssnade egentligen inte eftersom jag bara stirrade på henne i brösthöjd. Och då inte på hennes bröst utan på hennes tröja . Det var en bild på en häst på tröjan. Ingen människa med normal förståndsnivå har en hästtröja på sig. Idiotkund.

Efter det hade jag den stora äran att få samtala med en scout om kakao. Han var stor som en säl. Är det något jag nästan misstror mer än kristdemokrater så är det nog tammefan scouter.  Scouter! Varför? Hur? Jag förstår inte. Men jag förstår att de är farliga de där, det är ett stort hemligt nätverk med sluga elaka tankar och avsikter. Hitler, den jävla sopan, var ju för fan helt fel ute när han skulle jiddra med judarna, hade han haft lite vett så hade han insett att det är scoutrörelsen som är fördärvet i världen. Åh så dum han var den där Hitler, helt jävla efter.

I dagsläget har jag inga konkreta bevis. Men jag ska wallraffa och infiltrera hela scoutrörelsen och sedan ska ni fan få se vad ni kanske själva har varit en del av eller vad ni väljer att skicka era förtappade barn till. Scoutläger med knopar och lite björkris och någon gubbe som joddlar, my ass. Det är bomber och knivar och al-Qaida och fan och hans skrevande moster.

Jag tror inte att scouterna rent fysiskt befann sig inuti Pont de L'Alma-tunneln i Paris 1997 och tog livet av Lady Di. Men de låg bakom det hela. Det är jag säker på. De lejde någon, de har ju så mycket guld och pengar och droger ni vet. Och det är bland annat det jag ska bevisa.

Och då blir jag berömd och populär och kvinnorna kommer älska mig och sedan cyklar jag mot horisonten i skymningen med en skönhet på pakethållaren till ett liv i lycka och välstånd. Det blir som på film.

Fast det är nog bättre att jag sitter på pakethållaren om vi ska nå horisonten någon jävla gång, min kondition är inte densamma som för 15 år sedan.

Fast då kommer jag få väldigt ont i röven efter ett tag och det blir jobbigt att hålla upp benen. En kudde att sitta på kanske vore något. Eller om jag och skönheten helt enkelt bara promenerar mot horisonten, det skulle också kunna funka.

Jaja, fuck it, det där är detaljfrågor. Det löser sig.

God natt.

 

 

2 kommentarer:

wettexvarlden sa...

Scouting främjar sexlivet. Tänka bara hur praktiskt när du ska binda fast lille gubben i sängstolpen. Och man får lära sig att använda det där riset på fler sätt som är mer kul än nyttigt för en.

Wayne sa...

Jaha, det kunde man ju förstås ana, att de jävlarna lägger sig i folks sexliv också. Fi fan.