fredag, juli 24, 2009

I can hear music

Jaha, då har man firat att arbetsveckan är slut genom att rycka lite moget i de kvinnliga medarbetarnas behåband. Det tycker de säkert om, de små liven. De ler nog inombords i alla fall och det pirrar säkert någonstans.

Jag ska fortsätta fira veckoslutet med ljummen folköl och rödvin på en cykel. Och så ska jag dansa också. Notera att coola människor endast dansar för sig själva. Hemma. Och inte på något jävla dansgolv. Ska man dansa behöver man dessutom bra musik. Och det hittar du här:
http://open.spotify.com/user/stor%c3%b6ra/playlist/7u7OgfK8n2Lf7Rzib98QYx

Men det kommer ju alltid en morgondag då man är liten och svag och rädd och om Sumo, han den där som slog i gonggongen på Fångarna på fortet ni vet, kom och sopade in bakhuvudet på en med sin slägga så hade det varit en befrielse. Då kan man behöva lite annan musik, för att liksom uppmuntra till mer självömkan och sen lägger man sig under en filt och väntar ut allt det onda.
Och det hittar du här:
http://open.spotify.com/user/stor%c3%b6ra/playlist/3CAUhLinw5tOYgcmrgZljz

Och nej, jag är inte så jävla naiv så att jag tror att någon bryr sig om de där listorna. Jag hade själv förmodligen inte gjort det. Och som en liten hämnd för din nonchalans som läsare så kommer ditt konto debiteras med 20 kr om du klickar på länkarna. Den kunskapen fick jag lära mig när jag läste datakunskap A 1998.

Trevlig helg era jävlar.

Men glöm inte att det snart är måndag och att allt då är förstört igen. Allt är förstört.

Hej då. Kram.

9 kommentarer:

Lennart Pettersson sa...

Klokhet går före dumhet. Var det inte så Sverker Olofsson sa...

Syster sa...

gillar första listan! hoppas Röda Faran går fort o bra =) o ta väl hand om den för fasen....

Elin sa...

Det var fint! Erasure är ju inte var dag man påminns om...

Detta skall du rikligt kompenseras för i något annat liv misstänker jag, tills dess får du ett byte (som brevkompisar när man var liten kanske?)

http://open.spotify.com/user/elin-maria/playlist/3yJlbQGrpzXsP8IXZNsBER

Jess sa...

Förmodar att du har en Windows maskin, för jag kan inte öppna länkarna med Firefox...vet du hur jag ska göra, eller det lärde du dig aldrig på datakunskap A? ;)

Jaja, trevlig helg du med fuckface.

Mia sa...

Jag tror att jag älskar dig!

Elisa sa...

Åh gode värld...
"Nordlicht".... så bra.. och jag som är Thåström-fan in i hjärtat hade missat detta.. oj, vad bra...
Tack snälla... ♥

Anonym sa...

tacktack, nordlicht och tiny tears var ju helt grymma låtar som gått mig förbi! / rikard

Wayne sa...

Lennart: Lita aldrig på någon från Västerbotten, det är mitt tips.

Syster: Den gick fort som fan.

Elin: Jag har lyssnat på listan och det är mycket som är bra. Tack för det.

Jess: Nej, vi fick bara lära oss riktiga saker.

Mia: Tror du? Oj så fort det gick. Men då kör vi på i högt tempo och gifter oss i oktober.

Elisa & Rikard: Varsågod. Kolla upp det övriga med Sällskapet, om ni inte redan gjort det, det är riktigt bra.

tobias sa...

Två grejor på ett gammalt inlägg:

* Fan vad bra du är. Läser dig dagligen och har alltid skoj. Tackar! Sitter och niger.

* Dina spellistor har gått hårt här. För jävla bra.

/Tobias