söndag, juli 19, 2009

Fear of the dark

Jag är en riktig jävla mes när det gäller att spendera nätter ensam i ett hus som ligger vid en sjö som innehåller snokar och andra odjur och en jävla kyrkogård finns också inom räckhåll och då börjar jag lätt tänka på spöken och gastar som egentligen inte finns på andra ställen än i Tv4+ men ändå och jag jagar upp mig som fan när jag inbillar mig att det lurar mördare och banditer och andra bindgalna kvinnor runt husknuten som inte vill göra mig annat än skada.

Så jag rusade upp på övervåningen efter klockan 01, jag vågade inte röra mig under spöktimmen, och slängde mig i sängen och där låg jag och var kissnödig och med lypsylen kvarglömd i badrummet och lyssnade efter konstiga ljud.

När jag slog upp de små blå imorse så var jag jävligt trött men ändå lite tacksam för att jag fortfarande levde. Men ändå sur som fan, vet inte varför, men sur och brudigt mensig så in i helvete var jag.


Men så fick jag se den här på http://veryflashy.blogg.se/
Den gjorde mig glad. Hon verkar duktig och klok den där flashy.




Resten av dagen ska jag spendera på en divan på altanen med bokjävel i hand och oliver i mun och njuta av regnet och duga som jag är. Så det så.

3 kommentarer:

sara sa...

men herreguewd, det är väl ingen som tvingar dig att vara på landet?

Wayne sa...

men herregud, det har väl inte du en aning om?

sara sa...

i så fall tycker jag att du ska sluta umgås med de människorna. det verkar inte riktigt passa dig med för mycket natur.