söndag, juli 05, 2009

Fuck it

Baden-Baden, staden sa jävla trakig att inte ens hundarna orkar skälla. Medelaldern ligger pa 65 och det bara en massa förbannade borgare och smycken och bilar utan tak överallt. Lyckades fa in en tvadecilitersöl igar. Det säger en hel del.

Nu ska jag sätta mig och läsa The Times och försöka verka världsvan för imorgon är jag bara en idiot igen. Jag vill inte aka hem, men det har jag redan nämnt, och jag är sa jävla trött pa att älta saker sa det spelar ingen roll.
Att viska att allt kommer bli bra är bara en förbannad lögn, sa det ska jag sluta med. Det är fult att ljuga.

Hej jävla da.



"I got nothing to say I aint said before
I bled all I can, I wont bleed no more
I dont need no one to understand"

4 kommentarer:

sara sa...

du har inte tänkt på att bara byta stad i sverige? det räcker ganska långt.

Wayne sa...

efter vuxendagiset blir det byte av stad. eller land.

söfe sa...

vilken stad ska du byta till egentligen wayne?

sara sa...

ah, så det är det som är haken. okej, härda ut!