torsdag, juli 23, 2009

Bohemian rhapsody

Jag tittar på din kropp i morgonljuset. Din kropp bredvid min i sängen. Du sover fortfarande och jag studerar din rygg. Smeker den försiktigt, så stilren och följsam. Känner på ditt långa mörka hår som döljer kudden. Ser spåren på lakanet som förtäljer om nattens älskog. Tänker på det du sa om att tangon i Paris var den sista. Så glad att det inte blev så, för nu är du tillbaka. Märker hur du vaknar till. Den kommande dagen är vår, världen är vår. Jag kysser din hals och jag märker hur du ler. Pressar mina höfter mot dina skinkor och tränger in. Kärlek när den är som renast. Mina fuktiga händer smeker ivrigt din torso. Mina läppar nuddar vid din örsnibb och jag viskar passionerat.
-Robert Wells, jag älskar dig.

3 kommentarer:

wettexvarlden sa...

Åh så vackert!
Han har så fint hår.

T sa...

haha, du är fan den bäste bloggaren! jag skrattar jämt! Puss

Wayne sa...

Wettex: hans hår är ju motbjudande.

T: Tack du.