tisdag, juli 21, 2009

A broken heart for Carolyn

Var det tilfaeldigt? Var det det? Vår foraelskeldse? Va? Jag spörrer dig no og aldri mer. Du var ju min kaerste og mitt liv. Du var jo mitt allt Mette.
Mette! For hilvede!
Du kann ikke goer so haer no. Ikke no. Ser du ikke att allt aer sort ude i den lille natt? Allt aer så sort uden dig Mette. Jeg og börnen sagner dig så og lille Torben sover ikke uden dine kösser og klem. Ikke jeg haeller.
Vem aer han no Mette? VA? Vem aer han Mette. Aer det han den blomstermaen vid Norrebrogade? Jag siger dig no att, om det aer den blomstermaen så kan du faer åt hilvede. Jae det siger jeg. Den kaerlighed vi hade tillsammens vaer så staerk att vi blev en med kosmos aendlöse tidsrom og den lykklighed vi haed skoll aldri ende.
For faen!
Hvor aer dine kennsler no? Du kan ikke ha glemt naer vi spiste morgenmaed på aftenen den tid vi vaer nyforelsktde? Naer vi rygdte fildterloese Cecil og haelste Tuborg og smörrebröd i Aarhus med Preben og Katerine? Va!? Den tid då vi elgskte hinanden.
Kommer du ikke inom en halvfjaers timer så dreper jeg Seamus! Du vet, Seamus. Den lille kaett vi hoer tillsammens. Eller haer du glemt han og?
Aer du med hon no? Den lille kunstnaer fra Vaesterport, hun med hår i den armhole? Liger du drenger eller piger? Hvad det aen aer för noen fas du aer inne i nu Mette så glem ej att jaeg elsker dig trots allt. Hilvede Mette, jeg haer ju tillaget hapsdog inlindet i bacon som du liger so smukk.
Kom hjem no. Hver aer do? Hvem aer jeg uden dig? Ingen.
For hilvede...

3 kommentarer:

Terror-Torben sa...

En sommarrepris? Din lata fan.

Wayne sa...

Det är jag och SVT, som också satsar på det nordiska temat.

Anonym sa...

Ja, formentlig sa det er