tisdag, juli 14, 2009

A kick in the eye

Jag tänkte på sex idag. Det händer att jag gör det ibland. Ungefär en gång i månaden kanske. Jävligt löst räknat då. Det kändes först intressant, men sedan spelades en alltför bekant dialog upp i mitt huvud.

- Oh fan, du förlåt.
- Vadå, säg inte att du är klar?
- Typ.
- Men herregud, jaja, du klarade nästan en minut den här gången. Det var ju bra!
- Du är ironisk nu va?
- Men det är väl klart att jag är!
- Ok.
- Du ju är värre än en tonåring. Vart kom du förresten?
- Eh...
- Men jag sa ju för fan till dig innan att inte komma i mig, du vet ju att jag inte käkar piller nu!!!
- Men alltså... jag hann liksom inte.
- Oh fy fan...
- Men gråt inte.
- Vad ska jag annars göra, tänk om jag är gravid!
- Såja, låt mig torka bort tårarna.
- AAJ, du petade mig i ögat.
- Förlåt gumman.
- Du hade ju för fan sperma på fingrarna, fan vad det svider!
- Vill du ha massage?
- Nej, gå istället.
- Jag älskar dig hjärtat.
- Men gå för fan. Gååå!

 

Det kändes inte lika roligt längre efter det. Så jag funderade istället på varför kedjan alltid sitter på höger sida på cyklar. Varför är det så egentligen? Va?

4 kommentarer:

MonasUniversum sa...

H E R R E G U D.

Men frågan är berättigad. Faktiskt. Borde ha något att göra med att nästan alla är högerhänta/högerbenta: du börjar att cykla med högerbenet. Du sätter på dig jeansen med högerbenet först.

Sa jag att jag är smart också?

Lennart Pettersson sa...

Det är bara så det är tills någon smart jävel börjar ifrågasätta. Ifrågasätt mer!

wettexvarlden sa...

För att låskonstruktören hatade vänsterhänta, hans fd flickvän var det.

Wayne sa...

Mona: Hm.. du kan vara något på spåret. helt klart. Vad är du mer än smart menar du förresten?

Lennart: Det ska jag verkligen göra.

Wettex: Jag är vänsterhänt, så nu hatar jag honom. Och visst fan kunde man anta att det var ett fruntimmer som skulle vara roten till eländet.