lördag, juli 11, 2009

Be bop a lula

Kvinnan som utger för att vara min mor har åkt till Kroatien tillsammans med gubbtjyven till man som hon har. Lillasystern fick också följa med, samt den där kocken som hon kilar stadigt med. Familjefest i en vecka.

MEN VAR DET NÅGON JÄVEL SOM FRÅGADE OM DEN FÖRSTFÖDDE VILLE FÖLJA MED?????

NEEEJ!

Eller jo, det kanske det var. Men de hade planerat det där väl så att jag inte hade möjlighet eftersom kukjobbet kallar och var tvungen att tacka nej. Det var säkert uträknat.  Nu sitter de där vid Adriatiska havet och äter musslor eller va fan man äter i Kroatien och talar i ondo om mig bakom min rygg. – Åh så skönt det är utan Wayne, jag skulle ha satt ut honom i skogen det första jag gjorde efter BB den där dagen för 28 år sedan. 

Har jag tur får jag väl något jävla vykort hemskickat med något skabbigt keramikkärl som motiv.

Nu ska jag diska och sedan ta veckoduschen och dricka en öl eller elva och sedan ska jag ut och leta upp drömkvinnan. Hon får gärna ha bruna ögon och mörkt hår och en näsa med lite karaktär. Men jag är ju knappast i position att ställa krav så jag får väl vara jävligt glad om jag hittar någon med ögon överhuvudtaget.

Ha en häftig lördag kära ni.

Eat my fuck!

6 kommentarer:

Jess sa...

Gaahh!
Hade du inte kunnat stå ut med en brud med bruna ögon och blont hår?
...som tvättar och är en jäkel på att dricka öl?

Wayne sa...

Jodå, det hade säkert funkat väldigt bra.

Elisa sa...

Nä.. är skeptisk...

MonasUniversum sa...

Jag är ju gift.

Wayne sa...

Elisa: Skeptisk till vad?

Mona: Jag orkar inte gå in i något och vara dena andra kvinnan. Styr av det där äktenskapet nu. Eller så glömmer du bort moraldelen bara.
Seså, gör något. Vi får det fint. trots allt.

MonasUniversum sa...

WAYNE DIN JÄVLA FEGIS! Du TOG verkligen bort inlägget!!!