fredag, juli 03, 2009

Schools out

Flickorna fran Bayern var snälla och gondolturen var fin. Jag blev dock hanad för att jag inte kunde öppna en flaska med en tändare. Sen förklarade jag att jag föredrar 33 cl-flaskor framför 50 cl-flaskor.
- You drink like a fucking pussy!

Rediga tjejer det där.

Idag är det sista dagen i skolan och vi ska väl hyra nan jävla lastbil sen eller nat och fara runt och skrika och spela E-Type. FÖÖÖR VII HAAAAR TAAAAGIT STUDENTEEEN FIIII FAAAN VA VI E BRAAA!

Imorgon aker vi till Baden Baden. Vet inte riktigt vad man gör där, men det finns säkert öl i Baden Baden ocksa. Pa mandag aker vi hem till kuklandet och jag ska ga runt och sura hela jävla sommaren.

Tjüß

7 kommentarer:

sara sa...

men jag förstår inte, förklara för mig, är du på en sådan där språkresa som folk åkte på när man var fjorton? och i så fall varför?

Kjell sa...

hmmm du Sara, slutar folk att läsa språk när man fyllt 15? du kanske ska försöka lista ut själv varför wayne o hans polare åkte till dit!! =)

Be Witched sa...

Ja men det fattar du väl Wayne att du inte kan stanna in Tyskland for ever.. Vi brudar väntar ju på dig här in Sweden, du har Sara,Syran, Mona, den förhäxadehäxan, ragata eller vad hon nu heter ja herre gud "Kjell" det är säkert också en tjej och vi är alla nyrakade och bara väntar på att få höra dig prata Tyska (not)men iallafall nyrakade. Du kommer bli glad ska du se, du kommer bli glad...

sara sa...

ja du kjell, jag undrar mest eftersom de enda språkresor jag känner till är just de där som barn åker på för att få supa ifred. ingen av mina kompisar var så värst mycket bättre på språk när de kom hem och jag tycker väl att om alkoholen är prio ett så kan man lika gärna åka på en vanlig semester. eller stanna hemma för den delen.

bw: blanda inte in mig i det där tack.

Carl Jan Granqvist sa...

Sara din jävla amatör, du förstår väl att man genom att "plugga språk" kan få hela suparresan finansierad av csn...

sara sa...

carljan: men gud så dåligt av mig, att jag inte tänkte på det. det var uppenbarligen för länge sedan jag pluggade.

Wayne sa...

men vilket jävla tjat det blev...