torsdag, april 30, 2009

Cake and sodomy

Åh, jag har en jättebra idé. Låt oss ta på oss roliga overaller med lustiga tygmärken som våra mödrar hjälpt oss att sy dit och sedan sätter vi oss i en vältrafikerad rondell och spelar eurodisco på hög volym för det är ju så härligt retro och så bara är vi så där underbart studentikosa och spexiga och kanske leker vi någon drickarlek för det är roligt och tufft att vara aspackad innan eftermiddagen och fyndiga ramsor ska vi sjunga. Haha fatta va kul det kommer bli! Helt gaaaalet!

Jävla idioter.

Grattis på födelsedagen vill jag önska Hans Majestät Konungen. Grattis Hasse! Om vi var kompisar skulle du få en väldigt god kopp kaffe och en hängiven avsugning av mig. Men nu känner vi tyvärr inte varandra så det blir nog bara konstigt om jag ringer och framför mitt förslag på present. Du får fråga frugan istället. Eller någon insmugglad glädjeflicka från Moldavien, eller kanske flera stycken till och med. Det räcker säkert apanaget till. Bokför det som tårta eller något.

Jaja, nu ska jag göra något annat. Det finns till exempel ett golv som behöver dammsugas och smör som ska kärnas.

Inga kommentarer: