fredag, april 24, 2009

It's alright (7" version)

De vuxna är i Paris så det är föräldrafritt på landet. Som snart 28 år gäller det att ta vara på tillfällena då det är ff. Det är jag och fyra killar som åker dit. Killarna ska få dricka öl och fiska och grilla och prata fitta och fotboll och syssla med mandomsprov i solen och själv får jag väl med ett huckle på huvudet fixa sallad i köket. Efter maten när det ska drickas whiskey tar jag nog hand om disken och tar några stapplande danssteg till Pet Shop Boys när ingen ser. Men det blir nog bra det där. Jag trivs bra bland diskvatten och matrester så det är ingen idé att klaga och det blir ju nästan som semester. Hej då.

2 kommentarer:

Finchey sa...

Tack för en trevlig grabbdag, måste ändå ta bladet från munnen och säga att det är bedrövligt att det aldrig kom fram någon whisky bara, vad fan menade du med det? VA? Jag känner mig oerhört kränkt nu. Men som sagt, tack ändå du!

Wayne sa...

Tack själv du, din gamle stöt.