torsdag, april 30, 2009

One day I will kill you pt.V

Amor, du är ju för fan helt dum i hela jävla huvudet! Lär dig sikta med de där pilarna och skjut ordentligt eller skjut inte alls. När du bara flyger omkring och skadeskjuter lite så där på måfå så visar du ju uppenbarligen att du inte kan hantera pilbågen eller armborstet eller vad det nu är för förlegat vapen du har en fetisch för. Jävla sopa. Eftersom du är så omdömeslös så kanske det är dags att lägga ner verksamheten. Avveckla och börja med boule istället. Eller nej för fan, du ska inte syssla med boule för då kastar du säkert kloten helt åt helvete och någon stackare stryker med. Jag ska döda dig istället och göra världen en tjänst. Och om jag inte dödar dig så kommer jag misshandla dig svårt för så har du behandlat mig. Öga för öga och tand för tand du vet, som Jesus och grabbarna sa. Ha en trevlig valborg din jävla fitta.

1 kommentar:

jojje sa...

Jag kan gladeligen hålla i den lille sadisten medans du slår. Dumfan skadsköt mig så illa för snart två år sen att jag fortfarande är ett vrak. Den jävla sopan.