onsdag, april 15, 2009

All we ever wanted was everything

Twitter heter något som är väldigt modernt. Där mikrobloggar man och läsarna får följa med i realtid och det finns utrymme att få berätta om allt det extraordinära som händer i vardagen. Jättebra. Alla viktiga människor använder sig av Twitter, som Obama och Ebba von Sydow till exempel. Och om man jobbar med reklam eller media i storstan är det nödvändigt att twittra. Driver man ”Larssons Slakt & Annonsering” i Markaryd behöver man inte göra sig besvär. Jag är inte viktig eller jobbar med reklam eller media, men jag tycker att alla ska få vara med. Så därför har jag twittrat idag. Med mig själv. Och jag skriver ner det i omvänd ordning. Alltså det äldsta överst, det blir så krångligt annars. Behöva tänka och så där.

Vaknade nyss, drömde att jag smugglade en pistol genom tullen på Schiphol. Det var en svettig upplevelse. Jävla nyfikna holländare. about 11 hours ago

Ligger fortfarande och skaver i sängen.
about 11 hours ago

Sängen. Bytt ställning. Kör framstupa sidoläge.
about 11 hours ago

Nu ligger jag på rygg. Fortfarande i sängen. Tapetseraren har gjort ett dåligt jobb i en skarv ser jag. Klåpare.
about 11 hours ago

Dagens frukost? Två ägg och hårt bröd. Från plågade burhöns (man måste tänka kvalitet) och Wasa. Dricker vatten från kranen. Härligt!
about 10 hours ago

Sitter på muggen just nu. Verkar inte vara några konstigheter. Snart klar.
about 9 hours ago

Trots (eller på grund av?) Nobelpriset 2003 har jag underskattat J.M. Coetzee. Den långsamme är helt okej. Inte världsklass. Men lite småmysig.
about 8 hours ago

Tjockisen i Hem till gården borde ha dött för typ 43 avsnitt sedan. Det är min åsikt det. Ta till er.
about 7 hours ago

Jag verkar inte få någon post idag.
about 7 hours ago

@marie-louise Tack själv. Det var trevligt=)
about 6 hours ago

@marie-louise Nja, kanske. Det verkar bli lite körigt framöver. Vi får se.
about 6 hours ago

@marie-louise Det är inte du, det är jag. Sorry!
about 6 hours ago

@marie-louise Ska jag vara ärlig? OK, det är du. Helt duglig för lite knullning, men inte mer. Vi har inget mentalt utbyte känner jag. Men du är ju söt, hittar säkert någon annan snart. Hej då. about 6 hours ago

Videon till Wuthering Heights med Kate Bush är nog världens bästa. Kolla upp!
about 5 hours ago

Undrar hur Kate Bush ser ut naken? Kan hon laga mat, eller är det bara take away som gäller? Skit samma. I love you Kate!
about 5 hours ago

Tittar till vänster. Tittar till höger. Eller om det är tvärtom.
about 4 hours ago

Gick precis över gatan. Det gick bra. Puh!=)
about 4 hours ago

Färdas i en Volvo till universitet. Säkerhet i en plåtask.
about 4 hours ago

@marie-louise Hur många handlar det om? Två? Hur mycket kan hårnålar kosta att köpa nya på Glitter? Lägg av nu. Vi ska inte ses mer.
about 4 hours ago

Om föreläsaren koncentrerade sig på det han borde skulle det hela effektiviseras radikalt. Skriv en jävla självbiografi och sälj på Blocket istället. Idiot.about
4 hours ago

BOOOOOOOOOOOOOOOOOOORING!!!!!!!!!!!!!!!!!
about 4 hours ago

Skinnis ritade just en kuk i mitt block. Skönt att han fyller 22 snart och förhoppningsvis mognar.
about 4 hours ago

Nu hämnades jag på Skinnis. Min ritade kuk blev större. Och med kiss dessutom. Sucker. Bråka inte med de som är äldre.
about 4 hours ago

Nu borde jag skriva något om någon kändis. Det hör till. Men jag har inget att skriva.
about 3 hours ago

Yes! Janne Bodén ligger full som en klubbad jävla säl utanför bolaget. Ja, Janne Bodén! Jo men han ni vet, han som skrev en insändare i lokaltidningen 2005.
about 3 hours ago

Mötte precis en snygg tjej med mörkt hår och lite tuff frisyr. Hon talade teckenspråk med en tant. Undrar om hon var skötaren eller den döva? Vore intressant att pröva på om hon var den döva. Bara vända ryggen till vid tjafs.
about 3 hours ago

Är på gymmet just nu. Kör biceps med vänstern och twittrar med högern. Har inte stånd. Det borde för övrigt vara spöstraff för de jävlar som går runt med linne och svettar ner.
about 1 hour ago

Duschar just nu. Tvättar mig grundligt och intensivt. Tänker lite på den döva. Som kanske inte är döv. Men ändå.
about 30 minutes ago

Äter middag. Med pesto. Skyll er själva jävla nötallergiker som ska envisas och spela svåra och missar peston. Åt lunch tidigare under dagen. Det glömde jag meddela. Förlåt.
about 25 minutes ago

Oj, grannen knackade precis på. Hans tjej måste till akuten och bad mig ringa 112 eftersom hans mobil var död. Snart är kanske hans tjej död också. Trist. Men jag har inte tid med 112 när jag twittrar. Måste uppdatera. Grannen sysslar nog inte med reklam och fattar därför ingenting.
about 3 minutes ago






2 kommentarer:

storfittan sa...

Jaha, Janne Bodén den jävla sopan dricker igen alltså... En intressant dag verkar du ha haft. Minsann. Jävla reklamare. Blir fan lats imorrn. Now, piss off!

Hotty sa...

Du har hittat ditt forum!
Vi kan snacka mer om det den 30:e...på väg till...Aaaaahhh skojja bara...eller?