onsdag, april 22, 2009

I sold your dog to a chinese restaurant

Nej, det kan jag ju inte ha gjort eftersom du aldrig haft någon jävla hund. Men hade du haft en så hade jag genast sålt den. På direkten. Utan eftertanke eller samvetskval. Nu får jag sälja något annat istället. Som den där jävla Johan kanske. Fast jag har svårt att se något egentligt marknadsvärde på fanskapet, antagligen inte mer värd än smuts. Förbannat löjligt namn förresten – Johan. Hans föräldrar sitter nog inspärrade på ett hem av något slag. Fy fan.

4 kommentarer:

sara sa...

nej nej, johan är ett bra namn, jag känner många fina människor som heter johan.

kristofer sa...

det är bibliskt, bara det..

Arou? sa...

Jag känner en Sara som är gift med en Johan.

biafra sa...

Vem fan är Johan? Lägg ner nu för helvete Sören! I fucking hate dogs!