måndag, april 27, 2009

One day I will kill you pt.IV

Hej CSN!

Hoppas helgen har varit till belåtenhet och att du mår bra. Det var ju så härligt väder menar jag. Hur är det med partnern? Är det fortfarande bridge som gäller på måndagarna? Rullar bilen som den ska? Ungarna? Fortfarande lite sådär charmigt snoriga och osäkra och klängiga och problem med att hålla tätt så fort det kommer en främmande människa i närheten? Ja se ungar, är de inte fantastiska så säg.


Nåväl, nog med kallpratet. Jag har bokat en enkelbiljett till Mexiko åt dig. Om du återvänder levande utan svininfluensa så kommer jag personligen att döda dig med något trubbigt föremål. Så nu vet du det.

Jaja, jag ville inget mer. Nu är det sent och jag ska duscha. Vet du, ibland så spottar jag ut snusen i duschen för att få den där genuina känslan av skabbigt omklädningsrum. Men jag brukar tröttna ganska snabbt på det för jag kommer liksom på att det är trevligare i min dusch än i ett omklädningsrum där man inte riktigt vågar vara sig själv. Då plockar jag upp snusen och slänger den i toaletten istället. Så nu vet du det också. Sådan är jag.

Med vänliga hälsningar
Wayne Nilsson

Ps – Det är terminal 5 som gäller på Arlanda. Glöm inte det.


5 kommentarer:

Gunilla sa...

Just det, det kanske är billiga restresor till Mexico nu, jag brukar inte bli sjuk när andra är det, jag tar chansen :-)

Anonym sa...

Hej Wayne! Nu dricker vi öl för att fira denna vackra dag till tonerna av whitney houston. I will always love you! Sluta aldrig blogga

Anonym sa...

Meen Wayne! Svara rå! Ge lite respons för fan, ölen är redan slut

Anonym sa...

Nä nu blir det till att öpnna en ny här..

Wayne sa...

Nillan: Gör det, jag kanske kommer efter.

Anonym: tack för inbjudan, men du får nog dricka utan mig ikväll. Men tänk på att det nästan alltid är skönast själv.