fredag, maj 01, 2009

Shout at the devil

Idag har jag gått runt i lägenheten och demonstrerat. Ostrukturerat och improviserat har jag skanderat mina slagord utan någon som helst verklighetsförankring. Det är viktigt att göra sin röst hörd.
Sedan spenderade jag några timmar på en filt i solen med en borgarsympatisör. Jag tyckte att hon kunde visa brösten. Det är ju ändå fredag liksom. Men det resonemanget tyckte hon inte lät bra. Fittan då? Nej, inte det heller. Typiskt egoistiskt borgartänk där profit är det enda som räknas och lite jävla omtanke saknas.
Nu ska jag röka utav bara helvete. Det får man göra när man demonstrerat och levt om.

Upp till kamp!

3 kommentarer:

Tariq Aziz sa...

tycker också att borgarbrackan kunde ha flashat geggvecket för en arbetarbroder på den finaste av dagar. Hejdå.

Wayne sa...

det är fan bedrövligt.

Skinhead Barbiedoll sa...

Synnerligen välspenderad demodag.