fredag, maj 08, 2009

Alone and forsaken

En falukorvsring, åtta folköl och en ask cigaretter. Det är alltid trevligt att få helghandla.

För övrigt så är jag ensamstående igen. Det tog slut med min nya tjej innan det ens hann börja. Det har blivit ett vanligt fenomen det där, med slut innan start. Och nu menar jag hon som tydligen inte har uppsatt pagefrisyr för det är ju uppenbarligen stört omöjligt och rappad på fingrarna med pekpinnen blev jag direkt för det påståendet. Men att hon hade ögonfransar kan ingen komma och mästra mig för.

Hon satt i alla fall med en man idag och drack kaffe. Aha, hennes bror är här på besök över helgen tänkte jag. Kul. De har nog inte setts på länge. Funderade ett slag på att gå fram och hälsa på nya svågern och brösta upp sig lite. Men då satte hon sig i hans knä. Mycket märkligt beteende tänkte jag, inte riktigt min tekopp men alla familjer är ju olika och visar därför familjär omsorg på olika vis. Men när de började utbyta saliv blev jag dock förbannad på riktigt. Sånt där är ju för fan olagligt! Det finns så jävla mycket sjuka människor överallt.
Så nu är jag ensam igen.
Tillbaka på minusruta tre.
Trevlig helg.

4 kommentarer:

sara sa...

äh, det är ändå fail att utbyta saliv i dessa grissjuktetider, var glad att du slapp.

Wayne sa...

du är så klok du.

L sa...

Det är meningen att det ska bli jag och du, tillslut. Så det spelar ingen roll att det går åt helvete för dig med flickvänner som ligger med sina riktiga pojkvänner. Jag kommer om några år, med ett gäng ungar i släptåg.

Wayne sa...

L: Du tar mig så för givet. Men det gör inget, man får vara glad för att någon tar en för något. Se till att döpa ungarna till något fint så att jag slipper skämmas bara. Jag sätter mig och väntar så länge.