torsdag, maj 07, 2009

Ladies' man

Jag har gjort slut med Zhaleh, den persiska rimfrosten. Hon vet inte om det än, men å andra sidan har hon nog aldrig varit medveten om förhållandet heller. Om jag möter henne ska jag dramatiskt förklara att hon är död för mig och att jag gått vidare och sedan rusa iväg (förvisso lite tjejigt beteende, men va fan). Då kommer hon nog bli förvånad och undra vad som var fel. Antingen med mig eller med förhållandet. Men säkert är att hon gått miste om något bra och det kommer hon förstå i efterhand. Men nu är det för sent eftersom jag skaffat en ny tjej. Så rent teoretiskt har jag för tillfället två flickvänner, att man skulle gå och skaffa sig ett litet harem så här när sötebrödsdagarna verkade vara över kom lite oväntat. Sedan kan man ju ifrågasätta det moraliska i att gå in i ett nytt förhållande innan det gamla är avslutat, men det skiter jag i.

Det lilla problemet är att min nya tjej inte heller vet om att vi är ett par. Och det kanske är ett ganska stort problem inser jag nu när jag tänker efter, utgångsläget är nog inte det bästa. Men det kan nog komma som en glad överraskning för henne när hon får reda på det. Åh, varför har du inte sagt något? kommer hon säga och le och kvittra med de vackra ögonfransarna och sedan blir allt bra.

Hon är ännu namnlös men går under arbetsnamnet ”Hon med väldigt vita tänder och uppsatt pagefrisyr och ögonfransar som såg obehandlade och naturliga ut men man vet ju aldrig eftersom tjejer gärna kör med tjyvtricks och verkar plugga något avancerat som kräver lite hjärnkapacitet”. Nu ska jag dunka mig själv i ryggen och säga grattis och fundera på gardiner till det framtida gemensamma bohaget för mig och ”Hon med väldigt vita tänder och uppsatt pagefrisyr och ögonfransar som såg obehandlade och naturliga ut men man vet ju aldrig eftersom tjejer gärna kör med tjyvtricks och verkar plugga något avancerat som kräver lite hjärnkapacitet”.
Hm... det borde finnas det något smidigare att kalla henne. Jag kör på Okänd så länge.

Och vid eventuell svensexa så vill jag verkligen inte ha massa strippor och paintball och skit och sedan bli släpad naken och bunden bakom en inhyrd pansarvagn på en grusväg med en vodkaflaska lite skönt galet uppkörd i röven. Jag vill inte det. Och det kan ni väl tänka på. Och respektera.
Nu ska jag bota min feber med en tomat.

5 kommentarer:

Lars sa...

Då va strippa och paintball bokat. Har inte fått tag på nån pansarvagn ännu. I värsta fall får jag dra dig efter cykeln på en grusväg med en vodka flaska så där halvt upptryckt i röven.

MonasUniversum sa...

Tomat?! Vafan håller du på med, jag har ju sagt att det är morötter som gäller!

Sen. En liten sak. Det är jäääävligt svårt att sätta upp en pagefrisyr. Nästintill jävla omöjligt. Du får fantisera mera hår, eller annan frilla..

Ja. Jag tänkte att det var lika bra och säga det. Så att du inte blir besviken...

sara sa...

tomat?! är det alltså det jag ska testa mot febern? börjar bli lite trött på att vara yr nu. "det snurrar i min skalle", fast på ett dåligt vis.

Wayne sa...

Lars: jajaja...

Mona: Men morötterna hjälper ju inte! inte ett skit faktiskt!
Okej, det kanske är svårt att sätta upp page, fel av mig. men om du tänker dig en fd page som precis går att snodda in.

sara: Tomat botar allt. där har du ett husmorstips.

Dr Frithiofsson sa...

...vi rundar av stripp-, paintball- och stridsvagn/cykel-upplevelsen med en stor jävla t-bonestek. Det är väl sånt en alfahanne som du bara SKA HA på en svensexa. Vi sköljer givetvis ned köttet med vodkan...