onsdag, maj 27, 2009

Mosquitos on mars

Kom precis på att jag har ett myggnät i garderoben. Det ska jag fan smälla upp så att det blir som en sådan där sänghimmel som man ville ha när man var liten. Men det var ju så heteronormativt på den tiden – Ge grabben ett plastsvärd och en He-Man-figur, och sätt honom i sandlådan så att han har något att tugga på också.

Det var hårt på den tiden. Men nu är jag vuxen och gör precis va fan jag vill och vill jag ha en sänghimmel så har jag det. Det blir mysigt, som en egen kokong. Och i kokongen ska jag ligga och fundera på saker, som till exempel varför det ska blåsa så in i helvete. Det är ju så onödigt. Men först ska jag dricka kaffe. Hej då.


4 kommentarer:

MonasUniversum sa...

Är du snäll så kan du få exakt en sån där säng också. Jag har en i källaren...bara hojta. Jag har en i källaren...bara hojta så är den din.

MonasUniversum sa...

Ehh, jag stammade visst lite där. Blev så till mig i trasorna över att kanske äntligen ha hittat någon som vill ha talibanens spjälsäng.

Jag kan slänga ned några gosedjur också.

Och lite morötter.

Wayne sa...

Du är rar du. Jag hör av mig när det blir aktuellt.

Men det var ett jävla tjat om morötter. Och varje gång jag äter en så tänker jag på dig och den barska ton jag misstänker att du har.

MonasUniversum sa...

Åh nej, ingen barsk ton här inte. Helt ärligt så kunde jag ha ett förlutet i telefonsexbranschen. Men jag valde något annat...

Fast det gläder mig något oerhört att du tänker på mig när du käkar morötter. Jag skrattar mycket åt det!