torsdag, november 05, 2009

Thats's when I reach for my revolver

Hej The Ark
Jag har haft en dålig torsdag. Dagen blev inte bättre av att jag såg dig på tv förut. Jag tycker inte om dig för du är dum. Det är nog ditt fel att kycklingen som jag åt till middag smakade helvete. Och att såsen skar sig. Du borde inte få spela musik och han som sjunger i dig borde klippa sig. Om du slutade spela musik så kanske vi kunde få fred på jorden och alla barnen kunde vara lyckliga.
Hej då från
Wayne Nilsson

5 kommentarer:

Stop sa...

Du är hård Herr Nilsson. En gång såg jag the Ark på en pyttepyttefestival utanför Växjö. Det var innan de "slagit" igenom och började spela i Melodifestivalen.

Det roligaste med den festivalen var dock en galen man. Han kastade vedträn på folk. Det kanske inte låter så kul, men just då tyckte jag det var festligt.

Wayne sa...

Jag såg The Ark på Emmaboda nån gång innan de slagit igenom och blev stylade. Nån tjej sa att de var lite kändisar varpå jag började jucka på Ola Salos ben. Det var inte alls poppis.

Sockiss sa...

AMEN

Anna Nio sa...

Ah, är det deras fel att den här dagen varit surare än en pizzasallad som legat gömd under en säng i några år? Fyfan, nu vet jag vilka jag också kan skylla på. Tack för att du inte räds att outa såna där jävlar som bara kör över andra.

Anonym sa...

jag gillar dom ju såklart. så jävla indie