söndag, november 08, 2009

Mother

Kvinnan som utger sig för att vara min mor hävdar att varmvattnet är slut för tillfället, så jag borde vänta med att duscha. Och bada bubbelbad är tydligen uteslutet. – Du får väl bada i sjön om det är nödvändigt. Jaha ja, hon skulle skämta lite där. Man ska dock inte förglömma att bakom varje lustighet så döljer sig en gnutta allvar. Hon försöker utnyttja mitt nedsatta immunförsvar och lura mig i sjön, låta mig få skörbjugg och kolera och ge mig en friplåt till pärleporten. Det är nog därför hon ska slingra sig så fort det frågas om vem som är favoritbarnet. Jag tycker att det är lite dålig stil. Det tycker jag fan.

Nu ska jag försöka förflytta mig till soffan och titta på Family Guy så att jag blir lika smart som min kompis. Och så ska jag försöka få ett glas saft serverat, men då blir väl svaret att saftvattnet är slut det också. Ja fy fan, det är inte lätt.

6 kommentarer:

Milla sa...

Du har det inte lätt hör jag. Men med lite Family Guy som sällskap glömmer man lätt misären man befinner sig i. Det är nog en av världens bästa serier tror jag.

Sockiss sa...

soffa+family guy+saft = bra söndagsnöje...

Yvette sa...

:)

sara sa...

älskar family guy! mitt bästa.

Carin sa...

Så länge det finns Family Guy så är dagen inte helt bortkastad. Och saft förgyller ju det mesta det också.

Gitte sa...

Din mamma blev just min stora idol!