måndag, januari 26, 2009

One day I will kill you pt.II

Hej friskvårdskulturen!

Du är en manipulativ och genuint ond rörelse. Du intalar oskyldiga människor att de kommer må bättre, bli piggare och gud vet vad om de tar del av dig. Men då har jag en fråga: Om jag legat hemma på soffan ikväll och tittat på Mad Men, hade jag då först börjat kallsvettats för att sedan bli likblek och börja hallucinera för att avslutningsvis spy inne på en skabbig toalett? Just det, förmodligen inte. Vet du hur farligt det är att spy? Det kommer upp magsyra som fräter sönder tandköttet. Det sätter sig även i flimmerhåren och tillslut är hela halsen söndereroderad. Det är därför det är vådligt med bulimi och andra åkommor från 90-talet. Jag ska ge dig en chans till. Har du inte bättrat dig då så kommer mitt juridiska ombud kontakta dig.

Just nu känner jag mig kränkt.

Med vänliga hälsningar
Wayne Nilsson

3 kommentarer:

Anonym sa...

testat bänkpressen igen eller?

Be Witched sa...

Utfallen!!! Erkänn... Men du slipper gömma dig i vassen i sommar.Häxan tackar för kul inlägg.

Wayne sa...

Lars: 24 kg.

Be Witched: Men tänk på att det bara är coola killar som hänger i vassruggarna. Varsågod.