torsdag, januari 08, 2009

Just another tragedy

Nu har finanskrisen drabbat även mig. Jag tvingas att ha med matlåda under dagarna. Känns inget vidare. Det är ju bara kärringar och miljöpartister som har matlåda.

I övrigt har det varit en händelsefattig dag. Lyckades spruta mig själv i ögat.

Med nässpray.

Så ni som just knäppte upp byxorna och förväntade er något smaskigt. Sluta med det. Det ni tänkte göra är ovärdigt.


Nu ska jag förbereda morgondagens lunch. Att man ska behöva anstränga sig för att överleva irriterar mig.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Visst är det värdelöst. De få gångerna jag har med mig matlåda till jobbet måste det vara nåt som går att äta kallt. Vägrar stå och häcka framför mikrovågsugnarna bara för att nån blekfet kärring ska tränga sig förbi. Det är ovärdigt...

Anonym sa...

Sluta med den där jävla nässprayen någon gång!