måndag, januari 26, 2009

Memories are haunted places

Det var den där dagen när jag stod under eken med fällkniven och hade ristat in ett hjärta som visserligen såg ut att vara gjort av en synskadad spetälsk men det är ju tanken som räknas och W.N + men inte kommit till dina initialer eftersom du hann före med ditt jävla sms och det var i samband med det som himlen öppnade sig och eftersom trädkronan var lika gles som min nuvarande huvudbehåring så blev jag blöt och stungen av något jävla flygfä med onda avsikter.

Tänker du på den dagen? Va?

Det gjorde jag i alla fall idag när jag satt på det där mötet och såg den stackars vindpinade björken utanför fönstret och visserligen vet jag att ekar och björkar är olika sorter men det är ju ändå ungefär samma sak och det blir ju så förbannat lätt att associera till fornstora dagar så fort man ser ett irriterande träd.

För övrigt hoppas jag att du mår bra din jävla fitta.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det här är så bra. Det här är sinnessjukt bra. Gör nåt stort med din talang, pojk! GÖR NÅT!

Wayne sa...

Nu gör du mig lite rörd. Tack. Jag ska göra något. Någon gång.