onsdag, januari 07, 2009

Death is not the end

Det är med tårar i ögonen men absolut utan säd på magen som jag bara vill meddela att Sverige blivit en betydande personlighet fattigare. Någon gång mellan frukost och middagstid idag så valde larven att gå vidare med sitt. Vi var många som lärde känna och uppskatta larven, att se den hasa omkring var ett genuint glädjeämne. Efter sig lämnar larven en morotsbit, lite torr ruccolasallad och en ledsen fosterförälder. Hade jag ägt en spade och om det inte varit tjäle i marken så hade jag ordnat med en storslagen ceremoni i parken utanför. Nu blir det ett stilla avsked i soprummet istället.

Igår passade även Ron Asheton från The Stooges på att kasta in handduken. Det är dock inget jag fäller några tårar över eftersom jag inte kände karln. Men bra musik var han med och gjorde.

2 kommentarer:

Anonym sa...

R.I.P dudes!

Anonym sa...

Beklagar sorgen!