måndag, maj 21, 2007

Young at heart

Något som gör mig glad, förutom filmer med Chevy Chase och lesbisk amatörporr, är att hitta en skiva i samlingen som jag tidigare av någon anledning inte brytt mig om. Och inse att den är förbannat bra. ”New Times” med Violent Femmes är en sådan och den har gått varm hela kvällen. Minns inte när jag köpte den men jag antar att det är det oerhört fula omslaget som gjort att jag inte lyssnat ordentligt på den innan. Men gosse, vilken guldskiva. Nu har jag lärt mig att man inte ska döma kvinnan efter trosorna. Eller hur man säger.
Igår tittade jag lite på Vi i femman och tro vad ni vill, men jag kunde tre frågor i rad!! Vilken jävla kick för självförtroendet! Funderar starkt på att söka dispens för att kunna få delta i barntävlingar.
Livet går min väg nu. Fortsätter det så här är jag övertygad om att jag snart kommer att få ligga med en tjej också.
Förmodligen innan midsommar.
Nästa år.

Yeeaah!
HIGH FIVE!

Inga kommentarer: