fredag, maj 04, 2007

He goes ouugh!, and it´s better than poetry

Åh, känner mig väldigt kreativ i samband med sommarens intåg. Idag har jag gått omkring i en härlig skjorta och bara skapat.Jag har älskat alla levande varelser på vår vackra jord. Alla de vackra blommorna. Har även skrivit poesi som kommer direkt från hjärtat.

Under Foten
det bor en otäck vandal
i min sandal
den djäveln har inga ben
det är en sten



Mötet
Vad gjorde jag för fel?
Tyckte du inte om mitt utseende?
Jag försökte bara skoja när jag
viskande undrade om ditt underliv
doftade lika gott som din parfym
Vad hände egentligen den där kvällen?
På den där baren?
I den där staden?
Vad gjorde jag för fel?
Du är skyldig mig pengar

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag drömde om dig inatt!?! Du var nästan lika kul i verkligheten som du är här. Och så var du söt också.

Kulturkoftan sa...

Min favorit är Under foten. Det är väl en gammal goding? Så jäkla bäst.