måndag, maj 28, 2007

Mirror mirror(I see a damsel)

Hallspegeln rasade i golvet förut. Utan anledning, förmodligen härjar en gast i lägenheten. Först blev jag rädd när jag tänkte på att 7 års olycka kommer att drabba mig. Men sedan slog det mig att jag har 25 års olycka bakom mig, så fuck it liksom. Angående mina 25 år så är de snart över. För 1 år sedan skissade jag upp en lista på saker jag skulle fixa innan jag fyllde 26:
*Skaffa en kompis som finns på riktigt
*Bli bra på något
*Bygga något, typ en altan, för att verka manlig
*Ligga med Lena Olin
*Ligga med någon överhuvudtaget

Inga punkter på listan har uppfyllts. Eller jo, om gubben som säljer bingolotter utanför Konsum räknas så har jag nästan skaffat en kompis. De övriga punkterna har jag cirka 28 timmar på mig att styra upp. Men det skiter jag nog i.
Fuck off!

1 kommentar:

stickling sa...

Skyll på Kolja. Hon är ju trots allt en spegel. På mitt företag i alla fall.

Angående busk-ligg i augusti så kan jag ju inte se några hinder för detta. Bra att du bokar tid i förväg eftersom att augusti är något av en högsäsong, i alla fall här på västkusten. Några speciella önskemål?