tisdag, maj 08, 2007

Let´s talk about sex

Helst vill jag bara ligga med Stuart Staples från Tindersticks. Men det går ju inte. Därför får ni FAQ i snusk.

Fråga:
Hej! jag är en kille på 17 år som aldrig kännt på ett kvinnligt underliv. Det verkar som om jag är sist i hela världen. Hur känns ett sådant?
"Anonym 17 åring i Sundbyberg"

Svar: Kära "Anonym 17 åring i Sundbyberg"
Spänn av, du är inte sist i hela världen, tror du att Peter Jöback har kännt på ett kvinnligt underliv? Ok, det har han förmodligen i sin förvirrade ungdom. Men tro mig, din tid kommer. Man kan inte generalisera över hur ett kvinnligt underliv känns. Alla har sin egna identitet, precis som tallkottar har. Men för att få en hint kan du göra följande: Slappna av i din vänstra arm. För upp din högra hand i vänster armhåla, gör det försiktigt ty underliv är känsliga. Där har du en slida. Kanske du börjar svettas lite i armhålan, så känns det när underlivet "savar". Raka din armhåla om du vill prova lite moderna grejer. Lycka till med ditt "experimenterande"!Kram.

Fråga:
Jag är en tjej som varit tillsammans med min kille i snart 4 år. I början var allt jättebra och vi hade fantastisk sex. Ja, allt var underbart. Men de senaste månaderna har han varit helt ointresserad av sex och mys. Han vill inte klia mig på ryggen längre och när jag försöker nojsa lite så drar han sig undan och muttrar om att han redan jammat idag. Jag blir hemskt sårad av hans beteende och gråter mycket. Ska jag lämna honom? Är han värd mig? "Lotta"

Svar: Kära "Lotta"
Försök att vända på dina frågor. Ska han lämna dig? Är du värd honom? Ja, han kommer förmodligen att lämna dig. Och -Nej, du är förmodligen inte värd honom. Försök att tänka tillbaka på hur det var när ni precis träffades. Var du inte noga med ditt utseende då? Du kanske tränade? Du kanske luktade gott?. Det gjorde du nog, men det berodde förmodligen bara på att du levt singelliv innan och legat runt med halva stan för att få bekräftelse. Du hade ett fräscht yttre men ett ruttet inre. Nu är allt ruttet. Du har antagligen gått upp i vikt och påsarna under ögonen hänger längre ned än dina bröst. Nu är allt förstört. Att din kille hellre jammar själv ska du repspektera. Förstör aldrig en vacker solosång med en falsk duett. Låt din kille gå vidare, han förtjänar någon annan, något annat. Lycka till!Kram

Fråga: Vad är mens?(okänd)

Svar:
Kära (okänd)Knivig fråga. Ingen vet riktigt. Det har ju helt klart något med blod att göra...men där går meningarna isär. Vissa menar att det har med månens dragningskraft att göra. Kvinnan vill då offra sitt heliga blod till Gud för att få ett lyckligt liv. Andra menar att det är en myt framtvingad av kvinnan för under sina tonår slippa gympan(men ändå få höga betyg genom en stabil hylla) och senare slippa sex. Det där med att slippa sex är skumt för under en period av deras "mens" vill de ligga hemskt mycket. Men då har i 9 fall av 10 Fight Club med Brad Pitt gått på tv. Ärligt talat så vet jag inte. Lycka till!Kram

1 kommentar:

Kulturkoftan sa...

Åh vad det här är kul!