fredag, maj 11, 2007

Burning spear

Mm…fredag tänker ni. Men glöm för fan inte att det är snart är måndag igen och att livet är kort och snart så dör vi!! Men men…Har inte tid att ödsla på domedagsprofetior för jag ska äntligen få sätta upp min enmanstolkning av Shakespeares ”Romeo und Juliet” för de småväxta som bor under soffan i vardagsrummet. Iklädd endast ett par vita fotsbollsstrumpor uppdragna till knäna och med rekvisita i form av en död näktergal blir det nog succé. Men de är svåra att locka fram de små jävlarna. Jaja, jag tar en till öl och funderar på hur det ska gå. Med lite brödsmulor och korv kanske. Fuck it. Detta var svammel på en mycket låg nivå. Filåt. Jag måste kissa nu.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, du får mig alltid att garva högt och får mig till högläsning av din blogg till alla som är i närheten! Du e grymm! Och galen måste tilläggas... ;)/// Pyngve

Kulturkoftan sa...

To be or not to be och idag är det söndag och jag knarkar kaffe för att uppnå frihetskänsla och mublerar min lägenhet för att uppnå synbar förändring och ja det funkar. När jag nu vaknar så ser jag träden utanför fönstret istället för mitt kylskåp.